[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 27., Cs, 02:44:30 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.27. 01:29:23 +2h-kor írta:

> Ebben biztos vagy?
>
> Tulajdonképpen úgy érzem, hogy a jog az egy baromi mocskos dolog, ahogy az
> össze

ez így van.

92-ben államvizsgáztam Társadalombiztosítási jogból, Szegeden
diplomatervem a "táppénzszámítás részleges alkotmányellenessége"
téma volt, jelesre megvédtem, de mégis, ma is a hibás módon számítják

> van rakva. Ha azt akarják elérni, hogy köztársasági érdemrendet kapjak, arra
> éppúgy találnának jogalapot a paragrafusok között, mintha azt, hogy mondjak
> le
> az élet jogáról is, meg az összes tulajdonjogomról, és még a diplomámat is
> adjam

a zsidók Dunábalövése is törvényes volt, és törvényes volt Hitler minden tette
is,
mert volt rá kihirdetett törvény

92-ben Horn Gyula is mondta, hogy "etikátlan volt, de törvényes"

> [...]
> különben
> mindezektől megfosztanak. Itt bármit bárkivel meg lehet csinálni jogszerűen,
> csak akarni kell. Ha van sztárügyvéd, az persze fogja tudni a másik irányú
> jogszabályokat is.
>
> Csak nagyon kirívó, egyértelmű dolgoknál (pl gyilkosság, tettenérés meg
> ilyesmi)
> lehet valakit úgy elkaszálni, hogy nemigen lehet szabadlábra helyeztetni, de
>
> ebben se volnék biztos. Ártatlannal, békés kisemberrel akármit meg lehet
> csinálni, ebben viszont biztos vagyok.

> Nekem az is sok, ha csak félig lakoltatnak ki. :)

segítek benne, hogy törvényesen rúgjad tökön őket

> Az a baj, hogy ha nincs használatbavételi, akkor nem is használhatom. Ha

Ugyanakkor az 1998.423 jogeset rámutat arra amennyiben már 10 év eltelt a ...
iratban ugyanis egyértelműen utalt az 1964. évi III. törvény 38. ... 1. a
jóhiszemű ráépítő megszerezheti a föld (vagy a föld egy része) tulajdonjogát.
www.ugyvedek.net/node/114

az építésügyről szóló 1964. évi III. törvény 38. §-a akként történő,
elfogadott értelmezésének, hogy az építmény használabavételétől számított 10
év után az építmény fennmaradását külön határozat nélkül is megadottnak kell
tekinteni, mert annak lebontatására a hatóságnak jogi lehetősége a
továbbiakban nincs.

Te meg már 30 év óta ott laksz, az a bejelentett lakhelyed, azt használod,
tehát használatba is vetted  már 30 éve, már akkor ezzel a szabálysértést el
is
követted, de annak az elévülési ideje már  28 éve elmúlt, megmondod nekik,
hogy nyasgem :-)

Az Alkotmány a tulajdonjogot mint az egyéni cselekvési autonómia hagyományos
anyagi alapját részesíti védelemben.
Az állampolgári jogok országgyűlési biztosának  Jelentése  az OBH 4408/2004.
sz. ügyben
********