[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 27., Cs, 12:38:30 CEST

>de nincs alászigetelve a ház, a talajpára jön fölfelé.

akkor szerintem épp itt az ideje, hogy egy-egy helyiséget kiüríteni, a
padlót felszedni és alá tenni vastag PE fóliát 5cm nikecellt és mégegy PE
fóliát és 10 cm betont.

én egy aknában darab pe fóliákat tettem le egymás mellé kis átfedéssel , de
szinte mindig porszáraz a beton, pedig 1.8m-en talaj víz van.

sőt a régi házikóban is ezt megcsináltam, és ezután por száraz volt a
padló...

a pelenkák meg már lassan elfogyank mert már 2 éves lehet a gyerkőc.... :)

ami pénzt időt energiát belefektetsz a szellőztetőbe annyival megcsinálhatod
a padlót is....

zsolt