[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 13:20:38 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Volt ilyen, ez volt. Dehát megházasodtam vagy mi van (-:

Nincs ezzel gond, csak azt akartam mondani, hogy nem a talajpára okozza a
nedvességet.
Valszeg ezzel a szellőztető rendszerrel, amit csinálni fogsz, megoldódik a
probléma a következő télre. Nyáron meg hát az van, ami kintről jön, az jó párás
levegőt fog eredményezni, de az ablakon nem lesz csurgás.

Itt pl most, amióta semmi fűtés, csak a kintről csak bejövő levegő kissé
hűvösebb, mint kint (18 vs 23 fok), a benti rel páratartalom 72%. Emiatt majd
kénytelen leszek valamikor később, amikor még följebb megy, elindítani egy
klímát kis légárammal, hogy szárítsa a levegőt. Vagy csak elviselem, mondjuk
85%-ig, de ha hullámosodni kezdenek a papírok, könyvek, akkor inkább szárítok.