[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 13:18:49 CEST

Szervusz Szépygab!

> A mai tapasztalataid birtokában is gazdaságosnak látod a
> megvásárlását és felújítását?
> Ha most kezdenéd, se a bontásán törnéd a fejed?

Ha csak az épületet nézzük, nem érte meg. Alászigeteletlen, vegyes
falszerkezet stb. Akkor viszont jó döntés volt, mert kb. telekáron
vettük, minimális megoldásokkal lakhatóvá tettük, és már közel 4 éve
benne lakunk. Akkor nem látszott olyan forrás, ami a későbbi bővítést
lehetővé tette volna (mondjuk most sem látszik már :-) További nagyon
fontos nyereség hogy közben ennek köszönhetően megerősödtem, és nagyon
sokat tanultam munkafogásokat, épületfizikát - ebben a Listának is
része volt. De a falszerkezetnek is lesz előnye: kevés olyan ház lesz
az országban, ami ilyen mértékben szigetelt és ennyi hőtároló tömege
van. Ez különösen nyáron érdekes.

szia: Balázs