[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 27., Cs, 13:57:28 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.05.27. 09:51:36 +2h-kor írta:

> most olvastam végig ezt a szálat.
>
> és hát pont ebben a cipőben járok én is.
>
> 10 évvel ezelőtt adtak engedélyt, ez persze 2005-ben lejárt, akkor meg
> akartam hosszabbítani, de közben megváltozott a rendezési terv és már nem
> lehet építkezni, így aztán annyiba maradt az egész....
>
> tavaly elkezdtek ba....tatni, hogy mi újság van ? gyorsan fejezzem be és
> megadják az engedély, már az serm érdekes ha nincs teljesen kész, de a
> kéményes papírhoz ragaszkodnak.

azt a kéményt használod már? (tehát "engedély nélkül?")

> de azt meg az állat sok rendelet miatt nincs kedvem ..... tetőkibúvó meg
> korlát, hogy a részeg kéményseprő le ne essen a tetőről, rozsdamentes
> kéménytisztító ajtó, stb... szóval az anyjuk csipáját.....
>
> most 1 hónapja írt az önk., hogy mostmár ugyan adjam be a főkefe
> szakvéleményt.

nincs befejezve, tehát nincs mire kiadni az engedélyt

> szóval itt tartok én is.
> a végén még kilakoltatnak a saját házikóból ?

Józsihoz képest neked kissé nehezebb a helyzeted.
de nem reménytelen.

kérdések:

most benne laksz? ez az egyetlen élettered?
2000 előtt is (azaz már korábban is)  benne laktál?
ha igen, akkor az "szerzett jog", mert a rozoga házban éltél
korábban is, és 2000-ben hivatalosan kezdtél bele.