[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 27., Cs, 13:42:03 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.27. 10:07:51 +2h-kor írta:

> Ezt előre és utólag is köszönöm, mert máris sokat segítettél, csak pár
> dolgot
> konkretizálni kell.

> Valami ilyesmire gondoltam én is. Már csak a kellő hivatkozást kell
> megtalálnom.

meg fogjuk találni

pl. 1964. évi III. tv. már meg van, most találtuk, hogy annak a 34.
paragrafusa
szóval 75%-ban már meg van.

> Nem akarok én harcolni nagyon, és előbb-utóbb talán családi összefogással

nem kell nagyon harcolni, mert összeszedjük ezt az 1964-esre épülő
szöveget, piszkozati formában mindaddig azt a polcon készenlétben tartod,
amíg az önkormi el nem kezdi a piszkálódást  ( ha már elkezdte pl.
felszólítással, akkor leszkennelve küldjed át nekem, és kielemezzük )

amíg ők el nem kezdik a piszkálást, addig ne menj a dolgok elé, ne Te legyél a
kezdeményező,

> lehet
> ebből a kéróból valami, de oda nem akarok eljutni, hogy moccanok valamit, és
> onnantól valami pokoli rövid határidő lesz bármire, ami még hátra van, és

> annak
> az áthágásával bírságok sorozata következzen. Amúgy is elég spiccen vagyok,
> szinte dolgozok, hogy dolgozhassak, állom a rezsiket, adókat, ami kell. Nem
> hiányzik még egy állandó és kiszámíthatatlanul de egyre növekvő bírság.
>
> Lehet, hogy ügyvédhez kéne fordulni?

tisztelet a kivételnek, de nagyon kevés a "jó ügyvéd"

a Te esetedben az  1964.-es törvény, meg a szerzett jogaid, meg a 10év
elévülés  miatt  már most nyerőben vagy.

az lehet