[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 27., Cs, 20:13:01 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.27. 19:26:00 +2h-kor írta:

> Én is így gondolom, bár nem hinném, hogy nehezebb lenne a helyzete. Ezzel,
> ami
> itt van, marha nehéz lesz megbírkózni. Akkor is, ha a hatóság békén hagy.

háááát igen, mert:

Az 1949. évi XX. törvény a sztálini-buharini alkotmány „másolataként” a Magyar

Népköztársaságot a munkások és a dolgozó parasztok olyan államaként
fogalmazta meg, amelyben minden hatalom a dolgozó népé, és ahol a gazdasági
életet
a népgazdasági terv határozta meg
rmjk.adatbank.transindex.ro/pdf/03tulajdonviszonyokdrinoczi.pdf

néhány mondat ugyan megváltozott, de a "jogalkotó alapszándéka" megmaradt
mert nem cserélték le az alkotmányt, hanem csak simogatták