[Epitesz-barkacs] kemeny belescso -> megoldas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 28., P, 06:15:32 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.28. 00:07:49 +2h-kor írta:

> Hááát, asszem azért azok nem olyan komoly, inkább csak nagy vagy drága
> tartályok. Ahol fontos a saválló tulajdonság, ott tutira van metallurgiai
> szakember, aki vágja a témát, hogy hol mit lehet, milyen kell.
>
> Meg akartam keresni azt az asszem KO36-os vagy milyen anyagú PT100-as
> szerkezetet, amin csaknem biztosan van hegesztés, tehát meg tudnám nézni, de
> most az istennek se jut eszembe, hol van.
>
> Vajon utólagos hőkezeléssel nem lehet a dolgot visszacsinálni?

szerintem igen

de akkor  nagy baj van, mert a kéménytűz 1000celsius (a szabvány szerint
ennyit ki kell tudnia bírni), és a fatüzelésnél (vegyestüzelésnél) is
400celsius
üzemhőmérsékletre hivatkoznak a szabványok

ebből következik, hogy  ilyen rohadást okozó kilágyulás "normál üzemmódban"
is előáll, azaz ez az anyag akkor erre nem használható