[Epitesz-barkacs] bevetel Re: Elvi kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 28., P, 14:39:24 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.27. 19:26:00 +2h-kor írta:

> Pedig úgy tűnik, hogy ez a cél, kevés a pénz. A másik lehetőség, hogy
> kedvesszomszéd....

a pénzbevétel témában a mai élmény:

a mi falunkban  a birtokvédelem és az állattartási ügyek egy helyen vannak (
az
"Általános Igazgatási Csoport." -nál )

egy "kedves szomszéd" témakörben kellett egy beadványt készítenem,
és az eljárás az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény 29. § (1)
bekezdése
értelmében 2.200,- Forint értékben illetékköteles, amelyet az eljárás
megindításakor
a kérelmen kell illetékbélyegben leróni.
http://www.bp18.hu/hivatal/ugyintezes/?catalog3_id=4360&Mzoom=catalog304030117
2

ezt egy a bíróságnál használatos illetékmentességi kérelmmel lehet általában
elintézni
a 2/1968 (I.24.) IM rendelet melléklete szerint

egy ilyennel "felszereltem" a beadványt,
DE
ott "minekünk nem ilyen kell" és adtak egy
"csak a mi falunkban érvényes nyomtatványt",
amiben csak részletfizetés és hasonlók kérelmezése van, 4 oldalon,
villanyszámla, gázszámla és egyéb lényeges adatok bekéréséhez

az illetékköteles téma miatt pöfögtem, mert ha nincs pénzed
valami miatt (nem kaptál táppénzt, a munkáltatód nem fizetett ki, stb)
akkor
totálisan jogfosztott lettél, (A rabszolgák mindvégig jogfosztottak voltak,
vagy a mai világban ismert a  Benes-dekrétum egy  jogfosztás,
vagy a középkori jogfosztott jobbányság)