[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 28., P, 23:01:20 CEST

kis cegnel siman kapcsolnak a kereskedelmi igazgatohoz.

de egy nagynal, ami pl nem is ad el direktben, csak 8-10 bejaratott partnernek, egyszeruen nincs modja a maganembernek kistetel eladasanak. a partnerek kamiontetelben vasarolnak, a kamionok a gyarbol a partnerhez mennek egybol. a ceg maga, akit felhivhatnek egy adminisztrativ vizfej, nincs is ott olyan ember, akinek a termek lett volna valaha a kezeben.

hivd fel a shell-t, hogy kellene 2m3 benzin. ha jo fejek, elmondjak hogy hol van kozel benzinkut.

vajk