[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 29., Szo, 08:50:37 CEST

vajk fekete wrote:

> de egy nagynal, ami pl nem is ad el direktben, csak 8-10 bejaratott
> partnernek, egyszeruen nincs modja a maganembernek kistetel
> eladasanak. a partnerek kamiontetelben vasarolnak, a kamionok a

Jó, de én 60 tonnát írtam. Az pelenkából valszleg több kamion.

> hivd fel a shell-t, hogy kellene 2m3 benzin. ha jo fejek, elmondjak
> hogy hol van kozel benzinkut.

Na és ha 2ezer m3-t akarnék venni?
Mindig az a lényeg, hogy sikerül-e eljutni olyan emberhez, aki érdemben
meghallja a mennyiséget. Ha ilyen feladatom lenne, cég képviselőjeként
jelentkeznék be, aztán a végén mondanám a számlázási címet, ami magánszemély
lenne.