[Epitesz-barkacs] ez milyen tolto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 29., Szo, 06:56:57 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.05.29. 05:30:48 +2h-kor írta:

> A Conrad esetében érdemes egészséges fenntartással kezelni a
> szenzációs újdonságaikat.
> A szöveg arra utal, mint ha cellánkénti töltést végezne, de ki nem
> mondja.

ha csak összesen 1 cellát (azaz 1 elemet) tennék be, akkor
kiderülne, hogy tud-e cellánkéntit ? (a másik hármat üresen hagynám)

valahogy úgy fogalmaz, hogy az első cellába berakottnál beállított
értékeket fogja az összesnél is végrehajtani

laikus agyam szerint, ha cellánkénti, akkor cellánként is kellene
tudnom egyedileg állítgatni

( kórházi 4 ágyas kórteremben az "egyeskénél" beállított gyógyszeradagot
adnám mindegyiknek, és a "hármaska" ettől dobja fel a tappancsát?  )
--------

nekem igazán kellene 1cellásat is és három cellásat is macerálnom.