[Epitesz-barkacs] ez milyen tolto

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Május. 29., Szo, 19:33:19 CEST

Sziasztok!

Csak azért kérdeztem, mert egyszer vettem a lidiben egy ajtomata
töltőt, amiben sajnos csepptöltés alatt (amikor zöld a LED) néha
rendesen melegszik az akku (nem mindegyik!). egyébként abban semmi
csoda nincsen, ha egyenként vizsgálja a beletett akkukat, ebben is egy
sok analóg bemenettel rendelkező proci végzi a vezérlést. Nem láttam
leírva, hogy nem rakhatok bele egyszerre 1 (2) 9V-os akkut a 4 (6) C,
D, AA, AAA akku mellett. Igaz, nem is próbáltam. Ha legközelebb
szétszedem, megnézem, van-e benne bármilyen hőmérsékletérzékelő
szenzor.

Sajnos az akkor vásárolt akkukból minden 4. rossz (töredék
kapacitású), viszont így is megérte volna többet vásárolni. Rengeteg
elemet váltott már ki.

Üdv
pi