[Epitesz-barkacs] ez milyen tolto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 29., Szo, 21:56:43 CEST

Pataki István wrote:

> Csak azért kérdeztem, mert egyszer vettem a lidiben egy ajtomata
> töltőt, amiben sajnos csepptöltés alatt (amikor zöld a LED) néha
> rendesen melegszik az akku (nem mindegyik!).

Ez biztos? Nem csak arról van szó, hogy amikor ránéztél, megtapintottad, láttad,
hogy zöld a led, és meleg az aksi? Mert hogy a töltés végén az akku melegedéssel
reagál (ha intenzív a töltés), és ha máshogy nem, hát erre kapcsol át. Aztán
persze nem tud hamar kihülni.

A zöld lednél elvileg annyira kicsi áramnak szabad csak maradnia, hogy az így
létrejött teljesítmény langyítani se legyen képes az aksit.