[Epitesz-barkacs] maris leszakadt az uj M6-os :-)

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 30., V, 22:54:09 CEST

----- Original Message -----
From: "Auth Gábor" <auth.gabor at javaforum.hu>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja" <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Sunday, May 30, 2010 10:42 PM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] maris leszakadt az uj M6-os :-)

Halihó!

Zsolt írta:
> http://index.hu/belfold/budapest/2010/05/30/csaladokat_kell_kitelepiteni_a_
> xxii._keruletben/

>  Népszerűtlen leszek, de... aki patak, folyó, tó vagy tenger közelében
> vesz
>telket, az vegye tudomásul, hogy a víz jön néha, a vízpartnak nem csak
>előnye,
>hanem hátránya is van.

ezzel most nagyot mondtál.

persze ha rendbe tartanák a partokat és rendszeresen meg lenne kotorva a
meder, és lenne elég pénz a védekezésre akkor nem kellene ilyesmitől
tartani....
nemde ?

>  A politikai felhangokat pedig abba kellene fejezni, ok?

még csak nemis emlegettem a kúrcsányt, meg a többi szemétládát...

és azt sem hallottad ahogy leüvöltöttem az okosdkodó rendőrt az utcán...

majd amikor te is azzal leszel elfoglalva, hogy a mentsd a sajátodat, az
állat sok pénzt bezsebelő állam helyett, akkor te is ezen a véleményen
leszel amin én.