[Epitesz-barkacs] töltésmeghágás Re: maris leszakadt az uj M6-os :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 31., H, 09:16:28 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.31. 08:11:01 +2h-kor írta:

> Az lehet, de hogy a tavat nem jól méretezték, az gyanús.

> Én meg ebben nem hiszek. Azért nem, mert rövid volt a zivatar ideje. Épp
> akkor
> jöttem hazafelé, amikor volt a nagy zivatar, tényleg elég félelmetes volt,
> de
> nem mondanám, hogy sosem volt ilyen.

a meghágás pl. a bika-tehén konstellációban a legismertebb, vagy
egyéb szexualitásra utaló témákban

no, de árvízszakmában  létezik a " töltésmeghágás " is :-)

2006. ápr. 4. ... kisméretű (50-60 cm koronaszélességű) gát, melyet a töltés
koronáját meghaladó magasságú árvíz esetén - töltésmeghágás ellen - építenek.
index.hu/politika/bulvar/0404rvz/

a bulvár miért a politika alá tartozik?  :-(
mert itt pl. a "töltés koronáját" politikai színezetűnek tartják?
(árvízpolitika?)