[Epitesz-barkacs] maris leszakadt az uj M6-os :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 31., H, 10:30:04 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.05.31. 08:50:35 +2h-kor írta:

> akkor zárjál ki.
>
> a többieknek meg minden jót.

Az  !!!  EU árvízpolitikája. !!! Hazánkon kívül most már a legtöbb európai
országban is lényeges szerepet játszik az árvizek elleni védekezés. ...
www.kovizig.hu/18-palyazatok/03-lezarult/flapp-arvizi-megelozes.pdf

Regionális politika Inforegio - Sikertörténetek - Szemben az árral ......
létrehozott webhely, brosúrák, jelzések és szórólapok, !!!!! árvízpolitikai
jelentések !!!!, valamint az információs rendszerek és határokon átnyúló
térképek. ...
ec.europa.eu/.../details_new.cfm?... - Tárolt változat

persze tudjuk, hogy Auth Gábor "nem szereti a politikát", de  az EU
tagországaként
fejet kell hajtanunk
minden POLITIKAI nyomásnak, ha azt az EU az árvízügyet politikának tekinti :-(

persze a mi listánk is nyakig  építéspolitikai, mert...

.. (állami lakás- és építéspolitika, kötelezően alkalmazandó EU szintű
műszaki előírások, ... Nemzeti Fejlesztési Terv keretében, EU
finanszírozással, ...
www.archilink.hu/index.php/hir-szakma/6.../1495

célzó építéspolitikára (állami lakás- és építéspolitika, kötelezően
alkalmazandó EU szintű műszaki előírások, EU-konform piac védelem, stb. ...
www.measz.hu/file?id=7

[PDF] TANTÁRGYI KÖVETELMÉNYEKFájlformátum: PDF/Adobe Acrobat - Gyorsnézet
építésügy, építéspolitika, építésirányítás, lakásügy, lakáspolitika (Klujber
R.) a magyar és az EU építésügy szervezetei, tevékenysége, az épí- ...
www.ekt.bme.hu/BeruTerv/documents/admin/kivi4_kovetelm2009.pdf

Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztériumc) az EU-csatlakozással
kapcsolatos felkészülés (a támogatási rendszer átalakítása, ... az
építéspolitika formálása a Kormány gazdaságpolitikai céljainak ...
www.khem.gov.hu/en/search/searchresults?query... -

Városi zöldfelületekPéldaként: a budapesti építéspolitika magassági
konzervativizmusa horizontális ... Budapest kisperiféria az EU-ban. Alacsony a
költségvetési allokáció, ...
www.vati.hu/static/fvr_2008.../cikk_02.html

Auth Gáborral szeretnék vitatkozni, de engem pl. sokszor EUellenesnek
tartottak, mert "tartozni kell
valahová"....

háááát, az EU-ba tartozás miatt  árvízPOLITIKA, építésPOLITIKA és
mindenPOLITIKA szerepel