[Epitesz-barkacs] maris leszakadt az uj M6-os :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 31., H, 15:48:06 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.05.31. 13:59:16 +2h-kor írta:

> Hali!
>
> Mi a szabvány?

hááát pl. létezik egy ilyen "ipari szabvány"
JU-35/F típusú aszfaltkeverékek szemeloszlási határgörbéi az ÚT 2-3.301:1997
szerint.

inkább úgy próbálnám "finoman" megfogalmazni, hogy  akár 10km szakaszonként
is teljesen új rétegrend alakul ki, amelyiket a nyertes megindokolja és azt
beveszik
a nyertességet megállapítók  a "nyertes konzorcium" javára

pl.  a  http://www.khem.gov.hu/data/cms646458/sajtolevel.pdf  2. oldal tetején