[Epitesz-barkacs] homero pontossag?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 2., K, 08:10:07 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2010.11.02. 08:25:31 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Használd ugyanazt a hőmérőt.

nyilvánvalóan igazad is van, "minimal" szinten kezdetben tényleg
ez lehetne a megoldás

azért is feszegetem ezt a témát, mert pl.
 <szlretro at freemail.hu>       listatársunk  " Van egy gepem, ami
tudna 7/24-ben menni, a meresadatgyujtore ... "
témája több hőérzékelő jeladót használna (szerintem) fixen,

és én pl. egy ennél egyszerűbb (és emiatt kisebb tudású) fix jeladókkal
való mérésre gondolok, ahol én lennék a "jelfeldolgozó processzor"
de a jeladókat is érdemes lenne (kellene) összehasonlítani,
hogy a jeladók adatait valós értékre lehessen kompenzálni,
ahol az én "jelfeldolgozó processzorom" most még prüszköl

és esetleg  <szlretro at freemail.hu> listatársunk is használni tudná