[Epitesz-barkacs] homero pontossag?

szlretro szlretro at freemail.hu
2010. Nov. 2., K, 13:21:17 CET

Hello Mágus,

2010. november 2., 8:10:07, írtad:

MBD> nyilvánvalóan igazad is van, "minimal" szinten kezdetben tényleg
MBD> ez lehetne a megoldás

MBD> azért is feszegetem ezt a témát, mert pl.
MBD>  <szlretro at freemail.hu>       listatársunk  " Van egy gepem, ami
MBD> tudna 7/24-ben menni, a meresadatgyujtore ... "
MBD> témája több hőérzékelő jeladót használna (szerintem) fixen,

MBD> és én pl. egy ennél egyszerűbb (és emiatt kisebb tudású) fix jeladókkal
MBD> való mérésre gondolok, ahol én lennék a "jelfeldolgozó processzor"
MBD> de a jeladókat is érdemes lenne (kellene) összehasonlítani,
MBD> hogy a jeladók adatait valós értékre lehessen kompenzálni,
> [...]

Haliho!

Korvonalazodik a dolog, elvileg a heten megyek egy volt mentoromhoz
ezugyben. O ipari korulmenyek koze keszit ilyen loggereket, van neki
komplett megoldasa egy nagysagrenddel tobbert, mint amit en elbirok,
de azt mondta talalunk megoldast :)
Ha vannak fejlemenyek, jelentkezem!

udv,
Szalai Laci