[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2010. Nov. 4., Cs, 13:49:43 CET

Üdv,

Köszönöm a válaszokat, igyekszem mindenre válaszolni.

Tudom, hogy a megoldás a jó hőszigetelés lenne, de 10 centisből minimum
400.000 Ft lenne "baráti áron" (130 nm falfelület, már kiszámoltam),
mivel ezt a műveletet mindenképpen szakemberre bíznám. Úgyhogy egyelőre
marad a tüneti kezelés (párátlanító) + szellőztetés, szerencsére most
kiváló az idő,
egész nap nyitva az összes ablak. A szigetelést majd talán jövőre.

Ellenáramű hőcserélő: Ez nem tudom, hogy működik, de érdekes lenne,
szeretek barkácsolni. Az elektromos listát nem olvasom,
itt körülnézek az archivumban, plusz guglizok kicsit.

Teregetés: Nagy nehezen elértem, hogy a Zasszony kinntre teregetett ("a
cserépkályha előtt könnyebben száradnak a ruhák" címszó :), szal
igyekszem...
Sajnos nincs olyan helységünk, melyet lehetne folyamatosan szellőztetni,
napi 2-3-4 adag ruha van.

Penész: Nem szoktam vegyszert vásárolni, hanem fele-fele arányban
hypo+víz, ezzel spriccelem le, és nem mosom, hanem rajtahagyom, ez
látszólag beválik,
mert a penész egyszerűen eltűnik a befújt felületről, persze ilyen magas
pára mellett visszajön. Az általatok ajánlott SOUDAL-t kipróbálom.

Köszönöm mégegyszer a jótanácsokat!
Zsolt