[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 3., Sze, 10:17:36 CET

Szaniszló Zsolt  <szaniszlo.zsolt at gmail.com> 2010.11.03. 10:14:28 +1h-kor
írta:

> [...]
> mutatott. Szellőztetni szellőztetünk, de két kisgyerek mellett persze
> nem lehet az ablak egész nap nyitva.
> A költségeinket alaposan le kell faragnunk (sváci frank rulez), vagyis
> nappal 20-21, éjszaka 17-18 fok van a lakásban. A szigetelés jó lenne,
> de egyelőre csak álom.
> Két típust néztem ki:
> - Fagor DH-22 - erről olvastam egy tesztet (birdie.hu), mely jó színben
> tüntette fel ezt, de néhány hozzászólásokban kifogásolták a készülék
> anyagminőségét többen is (csörög + zörög stb.)
> - Dantherm DH 720 vagy Dantherm CD400-18 - erről gyakorlati

http://www.ash.hu/index.php?n=old&kod=61
"Üdvözöljük a Dantherm párátlanítók magyar importőrjének,
az AS Hungária Kft-nek honlapján."

itt a "bérgépek" közül próbát is tudsz tenni

kibéreled 2 napra, 15rugó és utána el tudod dönteni hogy 140ezret kiadsz-e
érte
( a letéti díj az kb egy új gép ára)

szerintem 140ezerből 130 m2 -hez való 10cm-es hungarocellt vehetnél,
és tavasszal majd leglettelhetnéd, 2 nap alatt felrakod a falra és 1 hét
múlva már penészmentes lehetnél