[Epitesz-barkacs] tengelyiranyban tamasztas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 4., Cs, 22:13:48 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.04. 21:42:31 +1h-kor írta:

> Te, ha ez arányos, akkor az a venti igencsak határon van, közel a
> szétrepüléshez, nem?

a venti kb 22cm átmérőjű, és első kanyarban 1400-as motorral
pörgettem, de az kevésnek bizonyult, és ma raktam rá ezt
a köszörűmotort, ezzel érzi jól magát

(a ferde fényképezési szög miatt nagyobbnak néz ki)

a gyári leírásában a fordulatszám sajnos nem szerepelt,
és én fordulatszámot nem mértem (amikor még a saját
motorja pörgette)

> A ventillátornak ilyenkor jó nagy lehet az axiális ereje. Valami nem
> sikerült a
> rögzítés terén, valami el tudott mozdulni ennek a nagy axiális erőnek a
> következtében.

holnap nekiállok a rögzitést kijavítani ( a 40cm-es toldat a 3000-es
fordulatot egyébként jól bírja  )