[Epitesz-barkacs] ellenaramu Re: Paratlano gep

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Nov. 5., P, 11:04:48 CET

jhidvegi írta 5 Nov 2010  9:40 levelében:
> Azt nem tudom, hogy ha kint kemény fagy van, akkor mi lenne. Lehet, hogy ki kéne
> valamit találni arra, hogy a kifelé csurgó lé ne akarjon megfagyni a
> hÑcserélÑben. Erre talán az a megoldás kínálkozik, hogy néha mindkét járaton
> kifelé kellene, hogy haladjon a levegÑ, tehát szakaszosan, és csak a leolvasztás
> idejéig.
A gyári gépeket fagymentes helyen szerelik fel. A fagyveszély ellen
elektromos előfűtéssel - nem kell nagy teljesítmény és nem
folyamatosan - védekeznek, vagy a telken 2 m mélyre elásott, soktíz
méter hosszú csövön át szívják be, így a talajhő fagymentesen tartja
a rendszert.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu