[Epitesz-barkacs] motor kerdes nekem is.

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 5., P, 17:01:51 CET

Ja igen, még azt akartam írni, hogy a számítások alapján evidens, hogy egy 20
centi átmérőjű kis szilárdságú, de egyúttal kis fajsúlyú műanyag ventilapát
tutira nincs veszélyben 3000-es fordulaton. Lehet, hogy a köszörűkő azért gáz,
mert az szemcsékből van összeragasztva, elég nagy a fajsúlya is talán, és
relatíve csekély a húzószilárdsága. Ha az szétmegy, és beletrafál az emberbe,
lehet, hogy nem akar megállni egykönnyen.

Lakatospajtásnak ment szét darabolókorongja úgy, hogy mellbe találta. Pufajka
volt rajta, de így is nem sok levegőt kapott egy darabig. Na meg gondolom oka is
volt annak, hogy szétment, tehát lehet, hogy éppen nem is forgott annyival,
amennyi a gép üresjárási fordulatszáma. Nem is tudom, hogy történhetett, mert a
darabológépen a tárcsa nagyon be van burkolva, a szabad része meg elfelé megy.
Lehet, hogy ezt az ütést is a lerepülő darab valamiről történő visszapattanása
után kapta.

Mocsok egy szerkezet amúgy. Nekem is van, az imént használtam, rühellem azt a
szikraesőt, amit produkál. De hát nagyon termelékeny dolog.