[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2010. Nov. 10., Sze, 04:56:10 CET

> Na de ha elköltöztök, akkor bármiféle megoldás miért kell?
Mert a házat csak később fogjuk eladni, ha már meg lett csinálva.

> Ja, hogy túl alacsonyra megy a páratartalom? Van olyan, ami érzékeli a
páratartalmat, és arra tud szabályozni.
Annak, amit mi vettünk, nem találtam ilyet a leírásában.

>Hát akkor ott biztos nem volt közel se 90% a páratartalom, inkább csak a
penész, és annak a levegőben is jelen levő spórái meg bomlástermékek miatti
szagok okozhatták a problémát.
Ez a szöveg a lakótelepi "doboz" -ra vonatkozott :)

> Ha van villanyóra, csak azt kell leolvasni, és annyit megtenni, hogy arra
a kis időre minden mást kikapcsolni, ami bármennyit is fogyaszthat. Elég
lehet egy félórás mérés is úgy, hogy amikor már beindult, kb előáll az
állandósult állapot, akkor vizet kiönteni, villanyórát leolvasni, fél óra
múlva kikapcs, villanyóra újra leolv, víz mennyisége megmér. Persze, ha erre
nincs mód, akkor belenyugszom ám! :-)
Villanyóra van, de a leállás nem megoldható a működtetett informatikai
eszközök miatt...

> (Nincs kizárva, hogy a végén még én is veszek egy ilyen szerkezetet, mert
itt is van egy hely, ami nem az én hatáskörömben van, és képtelen vagyok
hatni az elképesztő vizes életmódra. Ezért is érdekelne annyira, hogy mit
tud energetikailag a cucc. Amúgy is klímával megy a fűtés, szóval nem olyan
ócsó a versenytárs, mint a fatüzelésű kályha mondjuk.)
Ha tényleg szükségesnek látod a vizesedés miatt egy ilyen eszköz
beszerzését, akkor azt, amit mi vettünk, merem ajánlani.

G.