[Epitesz-barkacs] furcsa szerverek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 10., Sze, 09:53:17 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.11.10. 08:27:24 +1h-kor írta:

> bocs....
> de aki komolyan akar levelezni az nem használ freemailt, pontosan az általad
> leírtak miatt.

a fizetős vivanet szolgáltatómat is felvásárolta az externet, gondjaim voltak
velük is, tehát pénzért is sz at rt adnak

matav.hu -> axelero.hu ->....... -> t-home.hu esetén még a tulajdonosa sem
változott
annyira, csak a cégtáblát festették át, mégis zavarosan ment
az emailcímek belső cseréje is, pedig ezek kaszáltak is érte elég sokat

ehhez képest a DPG 11éve a legstabilabb, és a freemailt is
emiatt (persze a megszokás is van benne) nem ugrálnak

amikor a freestartot felvásárolták, az új tulajok idejébén
nem bírtam a leveleimet leszedni, de a dpg -vel le tudtam hozni :-)

> linuxon
> traceroute
> windózon mittomén:) meg egyáltalán van-e rá.

pár perce találtam:  windows alatt a TRACERT