[Epitesz-barkacs] elakadtak a levelek?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Nov. 10., Sze, 10:30:46 CET

jajj, kedves....
a levél nem a routerek között a kábeleken valamelyik kanyarban szorul meg...

hanem a fímél valamelyik frontend szerverén (van nekik vagy 10) pihen és
várja a másodpercenként (szerintem 5-6000) érkező levél között, hogy
feldolgozásra kerüljön.

ha éppen valamiért megáll a menet akkor felgyűlik vagy néhány millió levél
amiről el kell dönteni, hopgy spam-e, aztán kinek címezték, stb.

és ha ez mind megvan akkor kerül hozzád és ha Te voltál a 876538. levél
akkor jó eséllyel kapod meg a leveledet másnap, 3ad nap vagy esetleg soha..
:)

én is készítek egy fímél szerűt és hihetetlen problémákkal kell megküzdenem
és a legnagyobb gondot a spam áradat okozza.

De ha már szóba került a köztes valahova csatlakozó gép..
tudsz róla többet is ? milyen gyors a masinájuk ?

zsolt