[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 10., Sze, 11:35:19 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Két éve, amikor a házunkat árultuk, az összes ingatlanos
> egybehangzóan azt tanácsolta, hogy ne felújítva adjam el, mert nem
> fizetik meg a befektetett pénz árát a vevők.
>
> A vevő a saját ízlése szerint akarja felújítani, nem a Tied szerint.

Én is ezt hallottam ingatlanokkal foglalkozó műsorokban, nem is egyszer.

Ugyanakkor ismerős mégis annyira felújította a házát eladás előtt, hogy
lakhatónak lehessen minősíteni. (Idős szüle lakta, és nagyon lelakta.) Végülis,
ha nem történnek érdemi átalakítások, csak minden tiszta lesz, és nem büdös,
láthatóan lakható, otthonosnak tűnik az eredeti lakók számára, akkor meg is
térülhet a nem túl nagy ráfordítás. A hőszigetelés nem biztos, hogy már ebbe
beletartozik.