[Epitesz-barkacs] elakadtak a levelek?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Nov. 10., Sze, 13:13:24 CET

> Tök jó dolog a paranoia, mert az ember oda is üldözőt képzel, ahol olyan
> nincs, aztán órákat tököl azzal, hogy bebizonyítsa, hogy mégis üldöző az,
> amit látni vél.

Azért paranoia ide, paranoia oda már pedig lenn működik a háttérország is.

Ismertem egy embert aki "ott" dolgozott.
Rajta kívűl még sok másik embernek az a feladata, hogy fórumokat és blogokat
olvasnak egész nap és nemzetbiztonságra veszélyes embereket azonosítanak és
ha kell a későbbiekben összefüggéseket keresnek az írások és a konkrét
esetek között.
Sőt soknak az a munkája, hogy blogger és különböző helyeken irogatnak,
barátkoznak, csetelnek, stb. Talán még itt is van ilyen...

Többek között így fogták el azokat a hülye gyerekeket is akik a 18-as
villamost kisiklatták, majd a nagy riadalomban odarohantak és összefújták
festékkel a villamos oldalát, majd gyorsan távoztak a helyszínről. Később
meg a neten dicsekedtek éppen egy hivatásosnak, hogy milyen nagy csávók.

zsolt