[Epitesz-barkacs] elakadtak a levelek?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Nov. 10., Sze, 13:08:18 CET

Hi,

2010. november 10. 11.59.45 Mágus Bérprogram Demo dátummal ezt írta:
> "Alapkiépítésű monitoring alrendszer"  ".... előfizetői, illetőleg
> felhasználói köréből tetszőlegesen kiválasztható,...", tehát  a tetszőleges
> minimum 60 vagy 900 vagy 3000 közé akár én is
> figyelhető vagyok, bírói engdély kérése nélkül is

  Tök jó dolog a paranoia, mert az ember oda is üldözőt képzel, ahol olyan
nincs, aztán órákat tököl azzal, hogy bebizonyítsa, hogy mégis üldöző az, amit
látni vél.

  Az NBH-s lehallgatást nem veszed észre a normál forgalomban, egyszerűen
kitükrözésre kerül a normál forgalom, ahogy ezt IDS rendszereknél szokták volt
csinálni és az IDS se látszik a normál forgalomban, pedig nem a forgalom 0,6
százaléka halad át egy N-IDS rendszeren, hanem a 100 százaléka. Ha az NBH
kopogtat, akkor a szolgáltatók adnak nekik egy kábelvéget, rajta a teljes
forgalom real-time tükrözve, aztán az NBH válogassa ki, ami érdekli. Így a
legolcsóbb. Egyébként NBH lehallgatáshoz is kell bírósági engedély.

  Törvényeket és egyéb hülyeségeket meg felesleges idecitálni.
--
Auth Gábor