[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2010. Nov. 12., P, 14:54:04 CET

Üdv.,

Köszönöm a hasznos tanácsokat.
Mint említettem, sürgős megoldás kellett, ezért szerettem volna
páramentesítőt vásárolni, ami meg is történt azóta, tegnap este üzembe
helyeztem.

A lakás vásárolt, 2000-ben épült, nem feltételezem, hogy a padlózaton
keresztül párásodik (optimista vagyok). :)), szerintem eddigi
életvitelünkből ered.

A teregetést kellene vhogy átlogisztikázni, de nem könnyű...

A hőcserélős megoldás nagyon szimpatikus, viszont - idén legalábbis -
esélytelen a kivitelezése (anyagi szempontok).

Zsolt