[Epitesz-barkacs] pex vagy mu-III

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Nov. 12., P, 23:25:38 CET

most komolyan. ott elnek ezek a pasztorok, irni, olvasni nem tudnak, szamolni
kecsket talan. irataik nincsenek, kozigazgatas nincs. a nomad elettol a mi
szemunk szamara baromi oregnek neznek ki.

es akkor mi van? hany evesek? amennyit mondak? amennyinek kineznek? hegyen elnek
egyedul, en is 100 evesnek neznek ki 50 evesen.

vajk