[Epitesz-barkacs] guminyomasmero ingyen?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 13., Szo, 18:10:27 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy másik listán füstölt emiatt egy srác:

Hát bizony annyiféle adatot kérnek, hogy nehéz összevadászni is.
Pl az utánfutó céges tulajdon, és hirtelen a cégjegyzékszámot nem találtam,
ezért abba is hagytam, de majd mégegyszer nekifutok.

Hát ez van. Azért még mindig jobb, mint régen, amikor valahova oda kell menni,
és ott kell az összes hülye adatot produkálni. Ha valamit nem tudtam, akkor
hazamenni, megkeresni, aztán újra elmenni. Hát ezt nagyon rühelltem.

> Azokat az adatokat, amiket a biztosítók kérnek a kötelezőhöz (és amit
> persze mind-mind bekért a kalkuláló oldal) nem csak a szerződő
> biztosítójához adják át, hanem maguk is felhasználják. És ebből egész
> jól megélnek az év maradék 11 hónapjában. És ezek nagyon értékes

Belőlem ugyan nem. Én bizony egészen rövid úton el szoktam hajtani a
telefonálókat. Néha bejön egy-egy emil, az nem zavar, mégnéhább meg egy-egy fax
(ha épp be van kapcsolva a gép), de az se zavar, nem papírra kerül. Telefonon
meg úgyis lépten-nyomon felhív valami ügynök, és vagy jobb telefontarifát kínál,
vagy valami befektetési ajánlata lenne, vagy valami cucc vásárlására akar
rávenni, esetleg valami méregdrága borra, üdülési lehetőségre, és még van egy
csomó. Már ahogy kezdi, felismerem, és lezárom.