[Epitesz-barkacs] guminyomasmero ingyen?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 13., Szo, 16:35:20 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.13. 15:37:28 +1h-kor írta:

> Különben, ha már netes adatmegadás:
> Az imént a netrisken átkötöttem a járgány kötfelbizt-jét. Ez még egész jól
> jön
> ki anyagilag, valami harmincvalahányezer Ft lesz a megtakarítás, de meg
> kellett
> dolgozni vele. Egészen belezsibbadt az agyam, annyi adatot kellett hozzá
> összevakarni.

egy másik listán füstölt emiatt egy srác:

Végül sikerült megnéznem, előtte azonban kérdezett
még egy csomó adatot: hány gyerekem van, és a születési dátumukat is be
kellett volna írnom.
Azt még megértem, hogy az évet kérik, de a hónap és a nap minek nekik? Majd ez
után következett
az igazi meglepetés: van - e ingatlanom, és hány négyzetméter (ez is  10 %
kedvezmény) ?
Valamelyik másik 10 százalékos kérdésnél meg kellet volna adnom a mobil
számomat is....
-----
a festéket nem bíró végeredményt nem írom le, de egy nyugodt választ igen
-----------
a nyugodt válasz:

Azokat az adatokat, amiket a biztosítók kérnek a kötelezőhöz (és amit persze
mind-mind bekért a kalkuláló oldal) nem csak a szerződő biztosítójához adják
át, hanem maguk is felhasználják. És ebből egész jól megélnek az év maradék 11
hónapjában. És ezek nagyon értékes adatok, mert x biztosító, csak azt tudja,
hogy az ügyfélnek pl. 1 éves autója van és náluk nincs lakás/élet biztosítása,
de az alkusz cég azt is nagy valószínűséggel tudja, hogy máshol sincs. Tehát
máris van egy potenciálisan levadászható lakás/vagyon/életbiztosítás. Ilyenkor
aztán megy az automatikus mail, amiben felkeltik az érdeklődést, ha meg
esetleg a mail alapján a weboldalt is megnézi a "balek", akkor tutira megy a
telefon, csönget az ügynök, stb.

hát ezért is mentem bele :-)