[Epitesz-barkacs] guminyomasmero ingyen?

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Nov. 14., V, 01:10:48 CET

Basszus, én is  megrendeltem.
Engem sem érdekelnek a reklámok, hetente így is hívnak rendszeresen.
Egyszer egy vallási videó kazettát küldtek ingyen az USA-ból, de ez sem
biztos, mert valamelyik határon valószínüleg megröntgenezték. El is tűnt
róla a felvétel, a 10 percnyi szalag végén volt homályosan látható valami
szakállas próféta szerü alak.
Ez már vagy 15-20 éve volt.

Misi