[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 15., H, 01:27:31 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.15. 00:51:31 +1h-kor írta:

> Jó keresztény gézzel vagy vattával vagy ronggyal veszi körül. :-)

húúúú, már majdnem beugrottam neki :-) mert a billentyűzeten is könnyű elütni

muszliM -> iszlám
muszliN -> finomszövésű pamut anyag  ( hu.wikipedia.org/wiki/Muszlin )

blokkművelettel emeltem ki innen: www.lombik.hu/info.htm
és most 9 találat is szó szerint ezt hozta, az első kettő pl.

Információk - Lombik Kft. - Magyarország legnagyobb hőmérőgyártó cégeAz egyik
hőmérővel a szokásos módon a levegő hőmérsékletét mérik, a másik hőmérő
higanygömbjét viszont nedves muszlinnal veszik körül.
www.lombik.hu/info.htm - Tárolt változat - Hasonló

Észlelői alapismeretekAz egyik hőmérővel a szokásos módon a levegő
hőmérsékletét mérik, a másik hőmérő higanygömbjét viszont nedves muszlinnal
veszik körül. ...
www.idokep.hu/alapismeretek

ha most nem dobtad volna fel ezt a poént, utána sem néztem volna :-)  köszi
:-)