[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 20., Szo, 16:07:06 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.20. 13:22:23 +1h-kor írta:

> Ez nem egyszerűen német szén, hanem a klasszikus "német brikett", legalábbis
> roppantul hasonlít hozzá. Hej, de sokat fűtöttem én ilyennel gyerekkoromban!
>
> Szerintem rájátszanak a nosztalgiára. Meg hát tényleg nem rossz, alig marad
> hamuja.
>
> Én nem örülnék, ha ez újra visszajönne, tehát széles körben alkalmaznák,
> mert  igencsak elcseszné a levegőt.

Befűtöttek nekünk: mégis van jobb üzlet a halálnál?
2008. január 23. 08:15 Polyák Adrienn
http://www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok/kozelet/befutottek-nekunk-megis-van
-jobb-uzlet-a-halalnal-116470

ebben a cikkben a Forrás: Energia Központ Kht.
"
Mivel érdemes fűteni?

Egy átlagos, 54 négyzetméteres lakás éves költsége fűtőanyag fajtánként
1.Háztartási tüzelőolaj 480000 Ft
2.PB gáz 480000 Ft
3.Éjszakai áram 318000 Ft
4.távfűtés(támogatás nélkül) 210000 Ft
távfűtés(támogatással) 126000-180000 Ft
5.vezetékes földgáz(támogatás nélkül) 196000 Ft
vezetékes földgáz(támogatással) 122000-169000 Ft
6.Koksz 188000 Ft
7.Tűzifa 139000 Ft
8.Fabrikett 137000 Ft
9.Szén 97000-116000 Ft

Forrás: Energia Központ Kht.
"

és
A legdrágább a német brikett, ... A mázsánkénti ár ... 4600 forint
.. A tűzifa mázsáját 2050 forinttól lehet kapni.
most a mi falunkban német brikett 6000, tüzifa 2900

"vezetékes földgázzal támogatás nélkül"-höz képest is akár jobb a helyzet

szóval elgondolkoztató :-(