[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 20., Szo, 19:56:12 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a kosarakkal behordás idejében annyira beivódott a szállítómunkásokba
> az átveréstechnika, hogy 35 évvel ezelőtt a (már meghalt) egyik
> szomszéd mesélte, hogy ő kísérte végig a teherautót a szénnel, és még
> ott is megpróbálták átverni a behordók

ezt ismerem. Fater anno akkor, amikor aszonták, hogy végeztek,
nézegette-nézegette, aztán mondta, hogy most akkor rakják le az egészet, ami van
a kocsin, különben besétál ...

Szó nélkül lerakták.

Elképesztően sok ilyen jellegű átverősdi járta át az egész országot, szerintem
ez most is benne van a zsigerekben ezer módon.