[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 21., V, 05:28:58 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.11.21. 00:49:11 +1h-kor írta:

> Ez nem fér már bele az én szerény képességeimbe: nem értem, miért jobb
> (gazdaságosabb) fával fűteni, mint mással (pl. uránnal:). De ha nyomtatok

politikai döntésekkel nagyon könnyen el lehet qrni,
széntüzelésről politikai döntés volt az olajfűtésre áttérést erőszakolni,
(kezdetben olajégőket a kazánajtóra szerelni), aztán politikai döntés volt a
gáztüzelésre való áttérés (gázártámogatás, és korábban a gáz árképzése)
nem beszélve a héra gázégőről, amit a cserépkályhákba szereltek.

ettől függetlenül a levegőben levő széndioxidból napfényből fotoszintézissel
pl. a fa, vagy az energiafű röhögve évente gyarapodik, és itt is csak
politikai döntés irányítja, hogy kukorica és napraforgó helyett
energiafű termelésére irányítják a "jövőképet", érdekcsoportok
lobbitevékenysége miatt