[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 21., V, 19:15:47 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.21. 17:42:07 +1h-kor írta:

> Szerintem nem, ha a kátrány már a magas hőfokú térben elégett, és az
> égéstermékben már nincs éghető anyag. Ettől még persze az lehet nagyon
> forró.

> Normálisan beállított bármilyen cirkó vagy gázkazán is így működik, a láng
> nem

a gáz ilyen szempontból "nagyon rövidlángú" (bár centi)
koksz (vagy pl. faszén ) esetén  20-30cm
feketeszénnél kb 60-90 cm

ha egy  "táskás hőcserélőnél" nem feketeszenet égetek, hanem barnaszenet
pláne olcsó barnaszenet, akkor a láng hossza akár 5m -nél is több lehet,
tehát a kazán utáni szakaszon

ha cserépkályhával fűthetek, ott akár 15m láng is lehet a lánghossz, ott akár
puhafával is lehetne fűteni

nekem egy  "táskás hőcserélős" kazánom van, tehát ügyesen kell adagolnom a
tüzelő
faanyagot kis adagokban, meg fojtogatnom kell a füst útját, csökkentenem kell
huzatot, és 40fokos víz van benne, akkor kátrányosodik keményen