[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 23., K, 00:25:31 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a hazacígölés utáni napon rögtön a fürdőszobában landolt, és .....

És mozdíthatatlan lett? :-)

> a "megforrasztást helyettesítő" megoldás keresése azért jött elő, mert
> a rézcső egy gyárilag kisívű, és a kanyarban gyárilag meghorpadt
> belső szakaszán 9mm hosszon 1mm széles rést kellett volna
> "feltölteni" annyira, hogy a motor rezgését rugalmasan is fel tudja
> venni
>
> pláne a padlón fekve félkézzel a forrasztást reménytelennek láttam

Fel kell azt majd onnan emelni, máshova rakni, hogy egy szakszerű
keményforrasztás kivitelezhetővé váljon. Akár valami rézlemezből odaillesztett
flekket is el tudok képzelni.

A keményforrasztás baromi erős. Én már használtam áramvezető cuccnál is úgy,
hogy tompán illesztve a két réz, és a forrasztáson megy át a teljes áram is, de
mechanikailag is igénybe van véve valamelyest.

> éjszakai áramom nincs :-)

Ez öreg hiba!