[Epitesz-barkacs] nemet energia m.o.-on

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 22., H, 23:29:46 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.11.22. 21:27:28 +1h-kor írta:

> Legalább részben használod, már ez is valami.

> Hogy jön ez a családi békéhez? Gondoltam, hogy nyáron kint matattad. Vagy
> persze  igen, ha már bent fel van szerelve, nem lehet kint szórakozni vele.

a hazacígölés utáni napon rögtön a fürdőszobában landolt, és .....

> De a megforrasztás már megvan, tehát csak a feltöltés hibádzik?

a "megforrasztást helyettesítő" megoldás keresése azért jött elő, mert
a rézcső egy gyárilag kisívű, és a kanyarban gyárilag meghorpadt
belső szakaszán 9mm hosszon 1mm széles rést kellett volna
"feltölteni" annyira, hogy a motor rezgését rugalmasan is fel tudja venni

pláne a padlón fekve félkézzel a forrasztást reménytelennek láttam

éjszakai áramom nincs :-)