[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 24., Sze, 15:42:59 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.11.24. 14:35:19 +1h-kor írta:

> na de ezzel ellent mondasz saját magadnak....
>
> ha azt a meleget lehajtod, akkor nem lesz meg a kitalált padlófűtésed fent.

azért kezdtem úgy, hogy "az eredeti tervekben úgy volt", mert sok egyéb
körülmény ( betegség miatt félbemaradt minden ) miatt ez már
sajnos már csak a múlté, és szép álom maradt :-( :-(

> szóval lefelé akarod hajtani a meleget, vagy fent akarsz ezzel a meleggel
> padlót fűteni ? mert a kettő szerintem ellent mond egymásnak.

sajnos  ma már a fagerendák között kellene szigetelnem, hogy fent
azért jól járható maradjon, viszont amíg nincs a 20m2-hez xxxezer
forintom, addig is jó lenne lefelé hajtanom a langyosat :-(