[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Nov. 24., Sze, 16:00:43 CET

ha nincs pénzed rá akkor van egy nagyon olcsó megoldás...

igaz nem szép, de rendkívűl praktikus. (bár nem tűzálló)

réges régen egy felújításnál egy garázsba kellett kiköltöznöm.

a tetőaz 4*15-ös élire állított pallókból és rajta hullámpalából állt.
nyáron a garázsban volt vagy 35 fok, tehát kb. kibírhatatlan.
klíma is felejtős, mert garázs, meg drága is.

abban az időben hozzá jutottam több száz kg újságpapírhoz.

szereztem egy nagyteljesítményű iratmegsemmisítőt és hajrá,
ledaráltam vele az újságokat.
a pallókra hűtőgép és egyéb nagyméretű kartonpapír dobozokat felszegeztem és
a pallók közé beletöltöttem a ledarált papírt.

rendkívűl jó lett a hőszigetelés.

a költségek még 1000 ft-ba sem kerültek....
kellett egy marék szeg, meg a darálóhoz elment kb. 1kw villany.

persze dolgozni azt azért kellett vele.

újságpapírt mostmár könnyebb szerezni, felborítasz egy újságos szelektívest
azt hazahordod a tartalmát.
kartonpapírt is a szelektíves mellől rengeteget lehet szedni.

ha kell az iratmegsemmisítőt kölcsön adom és egyben megnézheted azt a
garázst is amiben a mai napig ott van a fent leírt tető szigetelés.

szóval pénz nélkül is meg lehet csinálni.

zsolt