[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Nov. 25., Cs, 10:35:43 CET

de ha a papír sem tetszik, (mert valamin ugye rágódni kell, mert ha túl
hamar megoldódik a dolog akkor nincs miről tovább irogatni a tettek helyett
:))))))

akkor deszka mennyezet, rá nádfedés, rá vakolat.

a gerendák között meg ott van a légrés mint szigetelő a tetőn felülről meg
ráhordva agyagos föld vagy salak.

ha sok 100 évig jó volt így, akkor most is jó lehet.

vagy jól van így ahogy van most, mert szerintem már vagy 10 éve is így volt
és még legalább annyi ideig így is fog maradni.

Valahol hallottam : "A tett halála az okoskodás" szerintem találó mondás.

zsolt