[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 25., Cs, 10:54:55 CET

Zsolt wrote:
> de ha a papír sem tetszik, (mert valamin ugye rágódni kell, mert ha
> túl hamar megoldódik a dolog akkor nincs miről tovább irogatni a
> tettek helyett :))))))

Egyelőre nem Mágus irogat, hanem a többiek, velem együtt persze, és mi mást is
tehetne egy lista.
Sőt, ha tovább olvasol, láthatod, hogy volt itt felajánlás Vajk részéről, hogy a
tettek mezejére is hajlamos lépni segítésileg!

> a gerendák között meg ott van a légrés mint szigetelő a tetőn
> felülről meg ráhordva agyagos föld vagy salak.
>
> ha sok 100 évig jó volt így, akkor most is jó lehet.

Nem, ma már mások az igények. Régen nem foglalkoztak túl sokat azzal, hogy hideg
van, vagy hogy drága a fűtés.

> Valahol hallottam : "A tett halála az okoskodás" szerintem találó
> mondás.

Na de egy listán mi mást lehet tenni, mint okoskodni, tippeket adni,
véleményeket mondani? Lehet, hogy már rég meg lesz oldva, de valaki még beír
ezmegazt, hogy hogyan kellene szerinte.

Amúgy a mondás helyesen: a tett halála az okos skodás. :-)