[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Nov. 25., Cs, 10:51:36 CET

Zsolt wrote:

> akkor Te még nem láttál hungarocellt égni...
> szokták mondani "úgy ég mint a reistag".
> és a füstje is mérgező.

Jó, akkor máshogy: maga a hungarocell nem táplálja az égést, bár nyilván, ha tűz
van, akkor el fog égni. Szóval azt akartam mondani, hogy olyan nincs, hogy
becsomagolsz egy házat hungarocellbe, még nincs bevonva semmivel, aztán a
sarkánál meggyújtod egy gyufával, és percek múlva lángol az egész ház.

> ha van pénz akkor csakis kőgyapot, ha nincs akkor marad a papír vagy a
> szalma.

Tűzvédelmileg kőzetgyapot, alul vaslemezzel borítva. :-)

A papír viszont, amit említettél, tényleg olyan, hogy ha valahol meggyújtod,
akkor le is ég az egész hóbelevanc.

Hungarocell: volt ugye a nem túl régi paneltűz. Ott is a hungarocell hol égett
meg? Az az ablak fölött, ahonnan kicsaptak a lángok. De szó sincs róla, hogy az
egész ház hungarocell-borítása leégett volna! Egyáltalán nem terjedt tovább a
tűz a hungarocellben!