[Epitesz-barkacs] legmozgatas plafon alatt

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Nov. 25., Cs, 11:12:45 CET

a hungarocellel azert izelek, mert minimal merteku tuznel is pillanatok alatt
100 fok felett lesz a plafon alatt. lattam olyat, ahol kigyulladt egy par papir,
egy pokroccal eloltottak, de a plafon sarkaban futo muanyag kabelcsatorna
lecsepegett.

a parazaro foliat a hozzavalo ontapados ragasztoszalaggal ragasztom.

vajk