[Epitesz-barkacs] hypertherm Re: legmozgatas plafon alatt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Nov. 26., P, 22:33:33 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.11.26. 21:40:45 +1h-kor írta:

> és mindjárt rá tehetnéd a mobil kazánodat is :)))))

:-)

> és ezzel el is jutottunk az úszó házakhoz
>
> egyre jobban terjednek, előnye ha nem tetszik a szomszéd vagy a környezzet
> odébb vontatod,
> sőt ha jön az özönvíz akkor nyugágyból nézheted ahogy a többiek házát ellepi
> a víz.

ennél egyszerűbb, biblia nélküli okok is vezethetnek ilyenhez

pl. Duna-Tisza közén nagyanyámnál szőlő is, gyümölcsfák is voltak,
gyermekkoromban
aztán a Holt-Tisza egyik ága közelében  a cucilista időben halastavat
létesítettek, meg "egyéb vízszintemelő okok" is voltak, és 30 évvel ezelőtt
először
a gyümölcsfák pusztultak ki, 25 éve a szőlő is, 20 éve szántáskor a ló szügyig
merült a
talajba, hogy legalább kukoricát lehessen venni a gyümölcsös kipusztulása utá,

15 éve már 20cm mélyen van víz, és már csak nád "terem".

egy fél falut így lehet szarrá szétverni "magasabb érdekből", és pl. ilyen
élmények
is belejátszottak abba, hogy a "röghözkötődés" (betonba ágyazás) élménye
helyett
új jövőképet nézzek, mert a „haza” csak ott volna, ahol pl. nagyszüleim
"rögjeit"
nem rombolták volna össze 15.000 emberrel együtt "magas érdekek".